Program Prostředí pro život 2: 2. veřejná soutěž

Pátek 30. květen 2025, 10:42

Technologická agentura České republiky (dále jen „TA ČR”) vyhlásila druhou veřejnou soutěž v Programu na podporu aplikovaného výzkumu a inovací v oblasti životního prostředí, ochrany klimatu a udržitelného rozvoje – Prostředí pro život 2 (dále jen „veřejná soutěž”).

TA ČR vyhlásila druhou veřejnou soutěž v Podprogramu 1 - Inovace a operativní výzkum ve veřejném zájmu (PP1).

Soutěžní lhůta končí dnem 23. července 2025. 

Online informační webinář proběhne 9. 6. 2025 od 13:30 hod. Webinář je možné sledovat v živém přenosu na YouTube (bez nutnosti instalace a přihlášení).

Z důvodu evidence projektů si dovolujeme upozornit, že je nutné zpřístupnit projekt v SISTA na účet:ludmila.hrabakova@upol.cz. Na tento email je nutnéí zaslat také podepsané košilky - schválení projektů fakultou. Bez tohoto kroku nebude možné zajistit odpovídající spolupráci UPOL při podávání návrhu projektu. Zpřístupnit je třeba rovněž projekty, ve kterých vystupuje UPOL pouze jako partner.

Čestné prohlášení za UPOL bylo zasláno.

Podrobné informace a dokumentace k 2. veřejné soutěži.


Případní zájemci o pomoc při podání grantu se mohou také obrátit na pracovníky Projektového servisu Univerzity Palackého v Olomouci. V tomto případě:

Mgr. Eva Novosádová
eva.novosadova@upol.cz
58 563 1401 | 733 690 742

 

Zdroj: TA ČR

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)