Závěrečná konference projektu Sinofon: Co je to Hua?

2. listopad – 4. listopad 2022

Konceptualizace, metodologie a výzkum sinofonních hranic a interakcí na okraji

„Sinofonní pohraničí“ je klasickým představitelem post-areal studies – interdisciplinárního fenoménu zahrnujícího různé geografické lokality obývané různými politickými entitami, které pokrývají širokou škálu sociopolitických a náboženských režimů, a zároveň dynamický prostor obývaný mnoha etnickými skupinami s velmi odlišnou kulturou.
Katedra asijských studií Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci je řešitelem probíhajícího výzkumného projektu "Sinofonní pohraničí, interakce na okraji", který se zaměřuje na „Sinofonní pohraničí“ jako předmět svého studia. Za čtyři roky trvání projektu se povedlo rozvíjet kvalitní výzkum ve třech hlavních zkoumaných oblastech (literatura /lingvistika, materiální kultura/kulturní antropologie a politologie). 
Závěrečná konference poskytne platformu nejen pro excelentní projektové vědce, ale i jejich kolegy z univerzit po celém světě, aby mohli společně sdílet a prezentovat zkoumaná témata související se sinofonním příhraničím z různých úhlů pohledů.

Další informace

Událost na Facebooku

Pořádá

projekt Sinophone Borderlands

Místo

Clarion Congress Hotel Olomouc
Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)