Konweekend: audiovizuální kultura v dialogu

20. červen 2025, 15:30 – 22. červen 2025, 15:00

Inspirativní vhled do filmových, divadelních, performančních, televizních a rozhlasových studií

Zajímá vás kultura, umění a média? Přemýšlíte o studiu humanitních oborů? Rádi diskutujete nebo sami tvoříte? Připojte se k víkendovému kurzu v Olomouci, který vám nabídne inspirativní vhled do filmových, divadelních, performančních, televizních a rozhlasových studií!

Čekají vás:

  • Diskuse a semináře – pronikněte hlouběji do světa audiovizuální a performanční kultury.
  • Kulturní exkurze – objevte olomoucké kulturní organizace a pamětihodnosti, čeká vás i zábavný vědomostní kvíz.
  • Filmová projekce a divadelní představení – zažijte umění na vlastní kůži.
  • Praktické workshopy – vyzkoušíte si „teorii v praxi“, rozbor filmu, scénáře nebo terénní výzkum.
  • Piknik s vysokoškolskými studenty – zjistěte z první ruky, jaké je studium na Filozofické fakultě UP.
  • Kurz je otevřený všem studujícím středních škol nebo mladým dospělým se zájmem o kulturu a umění, a zejména těm, kteří zvažují studium humanitních oborů na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci.
  • Nezáleží na tom, jestli studujete gymnázium nebo odbornou školu – pokud vás baví umění, audiovizuální média a kultura, tento kurz je přesně pro vás!

E-přihláška

Další informace

Pořádá

Institut celoživotního vzděláváni FF UP

Místo

Umělecké centrum UP, Univerzitní 3
Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)