Co jste ještě neviděli od Jacquesa Tatiho

23. březen 2023, 17:00–21:00

Filmový maraton v rámci festivalu Bonjour Olomouc

Maraton tvorby legendárního francouzského režiséra pokračuje! Přijďte shlédnout tři filmy, z nichž jeden bude v České republice premiérou. dosud nepromítanou verzí Tatiho prvního filmu.

L’Illusionniste/Iluzionista (2010) 1h20
Adaptace jednoho ze scénářů Jacquesa Tatiho. Hlavní postavou je kouzelník, jehož triky už ve Francii nikoho nepřekvapí, a tak zkouší štěstí v zahraničí. Sylvain Chomet je jedním z Tatiho obdivovatelů a Iluzionista je po úspěšném Triu z Belleville jeho dalším animovaným filmem.

Cours du soir/Večerní škola (1967) 30 min
Poslední krátkometrážní film Jacquesa Tatiho. Pan Hulot zde vystupuje v roli učitele, který předává žákům teoretické i praktické principy groteskní komiky.

Jour de fête/Jede, jede poštovský panáček (ineditní verze z r. 1964) 1h20
První Tatiho film. Zklamání z toho, že se mu nepodařilo vytvořit jeho barevnou verzi, ho o patnáct let později dovedlo k tomu, že do příběhu přidal novou postavu: malíře, který filmu drobnými tahy přidává trochu barvy. Tato verze nebyla v ČR dosud uvedena.

Promítání všech tří filmů v původním znění s českými titulky.
Drobné občerstvení před posledním představením.
Po posledním představení kvíz o ceny!

Pořádá

Francouzské centrum UP

Místo

Filmový sál, Umělecké centrum UP, Univerzitní 3
Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)