Výběrové řízení CMTF

Pondělí 7. listopad 2016, 12:00 – Text: ks

Děkan Cyrilometodějské teologické fakulty Univerzity Palackého vypisuje VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ

na obsazení následujícího místa:

Pracovní zařazení: odborný asistent v oboru psychologie se zaměřením na obecnou a pedagogickou psychologii

Úvazek: 1,0

Pracoviště: Katedra křesťanské výchovy

Kvalifikační předpoklady:

− VŠ vzdělání v magisterském studijním programu jednooborové psychologie

− ukončené PhD studium v oboru psychologie (nebo krátce před ukončením),

− zkušenost s výukou na VŠ a vedením absolventských prací,

− publikační činnost v oboru (i zahraniční),

− zkušenost s prací na mezinárodních výzkumných projektech,

− zkušenost se psaním grantových žádostí,

− dobrá znalost anglického jazyka,

− dobré komunikační dovednosti,

− osobnostní a profesní předpoklady pro samostatnou pedagogickou a vědecko-výzkumnou činnost, publikační činnost a kvalifikační růst

− již existující spolupráce s katedrou výhodou

Datum předpokládaného nástupu: 1. 1. 2017

Datum a místo odevzdání přihlášky: do 10. 12. 2016

na obálku napsat:

Děkanát CMTF UP

výběrové řízení

Univerzitní 22

771 11 Olomouc

 

Požadované doklady:

− přihláška do výběrového řízení – s vyznačením pracovního místa, o jaké se ucházíte

− strukturovaný životopis

− notářsky ověřené doklady o dosaženém vzdělání

− doklad o praxi v oboru

− seznam publikační a vědecké činnosti v oboru

− doporučení

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)