Mgr. Jana ADÁMKOVÁ, Ph.D.

Adresa:
Žižkovo nám. 5
Místnost:
3.54
Pracovní zařazení:
odborný asistent
ČLÁNEK
Adámková J.
Determinants of the writing process in elementary school pupils.
AD ALTA-JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH.
2018.
Adámková J.
Self-efficacy, monitoring, evaluation and writing.
AD ALTA-JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH.
2018.
Adámková J.
Vliv metakognitivních znalostí na kvalitu písemného projevu žáků základní školy.
e-PEDAGOGIUM, An independent scientific journal for interdisciplinary research in pedagogy.
2018.
Kusá J.
Psycholinguistic aspects of the process of text construction.
Ad Alta : journal of interdisciplinar research.
2016.
Adámková J.
Theory of knowledge space and monitoring of writing process.
e-Pedagogium (print).
2016.
Kusá J.
Prostředky koherence v textech nejmladších uživatelů jazyka.
Jazyk - literatura - komunikace.
2014.
Kusá J., Sladová J.
Osobitý autorský styl vybraných prozaiků a jeho využití v jazykovém vyučování.
Jazyk - literatura - komunikace.
2013.
Kusá J.
Virtuální desetiletá dívka pomohla v boji proti sexuálnímu zneužívání dětí.
E-Bezpečí.
2013.
Kusá J.
Zdeněk Svěrák obětí trollingu.
E-Bezpečí.
2013.
Kusá J.
Reflexe multikulturality ve světové literatuře pro děti a mládež a její didaktické možnosti.
Usta ad Albim BOHEMICA.
2009.
DISERTAČNÍ PRÁCE
Kusá J.
Pedagogická reflexe multikulturní výchovy při práci s literárními texty na 2. stupni základních škol.
In Sladová J. (Eds.)
2013.
PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
Adámková J.
Text Competence of Pupils Attending the Second Grade of the Elementary School.
The European Proceedings of Social & Behavioural Sciences EpSBS.
2019.
Hejsek L., Kopecký K., Kusá J., Polák M., Marešová H.
Literacy in relation to cognitive theories and models of information processing.
In . (Eds.)
SGEM2015 Conference Proceedings.
2015.
Kopecký K., Hejsek L., Kusá J., Polák M., Marešová H.
Specifics of Children Communication and online Aggressors within the online Assaults on Children (Analysis of Selected Utterances).
SGEM2015 Conference Proceedings.
2015.
Kusá J., Kopecký K., Hejsek L., Polák M., Marešová H.
Writing as a way of development of communication competence and thinking of young language users.
SGEM2015 Conference Proceedings.
2015.
Kusá J., Kopecký K., Hejsek L., Polák M.
Coherence of written communiques of youngest language users.
SGEM2014 Conference Proceedings.
2014.
Kusá J., Kopecký K.
Development of educational applications for complex syntactic analysis of simple and compound sentence.
Conference proceedings of "eLearning and Software for Education".
2014.
Hejsek L., Polák M., Kopecký K., Kusá J., Marešová H.
Chosen aspects of reading literacy development in lower secondary schools in the Czech Republic.
SGEM2014 Conference Proceedings.
2014.
Polák M., Hejsek L., Kopecký K., Kusá J., Marešová H.
Integration of Knowledge as One of the Basic Principles of the Current Teachings in the Czech Republic.
SGEM2014 Conference Proceedings.
2014.
Kopecký K., Kusá J., Hejsek L., Polák M.
Language Analysis of Czech Prepubescent and Pubescent Players of Minecraft Game.
SGEM2014 Conference Proceedings.
2014.
Kusá J., Kopecký K., Sladová J.
Literary education as a place for multicultural dialogue.
Procedia - Social and Behavioral Sciences.
2014.
Kusá J., Sladová J., Kopecký K., Mlčoch M.
Multicultural literary education and its didactic aspects.
Procedia - Social and Behavioral Sciences.
2014.
Kusá J.
REFLEXE MULTIKULTURNÍ VÝCHOVY VE VYBRANÝCH ČÍTANKOVÝCH ŘADÁCH PRO DRUHÝ STUPEŇ ZÁKLADNÍCH ŠKOL.
In . (Eds.)
Sborník 5. ročníku Studentské vědecké konference PdF UP.
2012.
Malenovský M.
DIE VERWENDUNG DES GENRES ANTIUTOPIE BEI DER IMPLEMENTATION DER QUERSCHNITTTHEMEN RBP.
In Kusá J., Kopecký K., Sláma J., Sladová J. (Eds.)
Metody a formy práce ve výuce mateřského jazyka.
2011.
KUSÁ J., SLADOVÁ J.
Pregraduální vzdělávání učitelů ČJL v kontextu multikulturní výchovy.
In SLADOVÁ J., KOPECKÝ K., KUSÁ J., SLÁMA J. (Eds.)
Metody a formy práce ve výuce mateřského jazyka.
2011.
Malenovský M.
Využití žánru antiutopie při implementaci průřezových témat RVP ZV.
In Kopecký K., Kusá J., Sladová J., Sláma J. (Eds.)
Metody a formy práce ve výuce mateřského jazyka.
2011.
Kusá J.
Analýza vybraných školních vzdělávacích programů z hlediska možných způsobů realizace průřezového tématu multikulturní výchova ve vzdělávacím oboru český jazyk a literatura.
In . (Eds.)
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů VII.
2010.
Kusá J.
Hodina literární výchovy - jedna z možných cest k rozvoji multikulturní tolerance a empatie u žáků 2. stupně základních škol.
In . (Eds.)
Tradiční a netradiční metody a formy práce ve výuce českého jazyka na základní škole.
2010.
Kusá J.
Humor v současné české poezii pro děti a mládež.
In . (Eds.)
Rozosmiať človeka je hotová veda alebo Podoby komiky v umeleckej literatúre.
2010.
Kusá J.
Implementace vybraných průřezových témat do studia literatury pro děti a mládež.
In . (Eds.)
Primární a preprimární pedagogika v teorii, praxi a výzkumu.
2010.
Kusá J.
Literature lesson ? one of the ways towards multicultural tolerance and empathy development at upper secondary school pupils.
In . (Eds.)
Tradiční a netradiční metody a formy práce ve výuce českého jazyka na základní škole.
2010.
Kusá J.
Multikulturní tematika ve vybraných knihách pro děti a mládež.
In . (Eds.)
Čeština – jazyk slovanský.
2010.
Kusá J.
Dětská literatura - efektivní nástroj multikulturní výchovy.
Tradiční a netradiční metody a formy práce ve výuce českého jazyka na základní škole.
2009.
Kusá J., Sladová J.
Funkce vybraných čítankových souborů v kontextu průřezového tématu multikulturní výchova.
Komunikace s dětmi a mládeží - spojující i rozdělující.
2009.
Sladová J., Kusá J.
Funkce vybraných čítankových souborů v kontextu průřezového tématu Multikulturní výchova.
Komunikace s dětmi a mládeží - spojující i rozdělující.
2009.
Kusá J.
Interetnická tematika v čítankových textech - významná podpora multikulturní výchovy ve školním prostředí.
In . (Eds.)
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumench studentů doktorských studijních programů VI.
2009.
Sladová J., Kusá J.
Multikulturní výchova a dětský čtenář.
Multikulturní výchova jako možná cesta ke vzájemnému poznávání a pregraduální příprava učitelů.
2008.
Kusá J., Sladová J.
Multikulturní výchova a dětský čtenář.
Multikulturní výchova jako možná cesta ke vzájemnému poznávání a pregraduální příprava učitelů.
2008.
KNIHA - CELEK
Kusá J.
Psychodidaktické aspekty procesu produkce textu.
2016.
Sladová J., Jakubíček D., Kusá J., Řeřichová V.
Umělecká literatura v procesu osobnostní a sociální výchovy.
2016.
Sladová J., Řeřichová V., Kusá J., Jakubíček D., Máchová E., Můčková L.
Literature for children and youth in the process of personal and social education in the basic school.
2015.
Kusá J.
Multikulturní výchova v procesu literární komunikace.
2014.
Kusá J.
Multikulturní výchova v procesu literární komunikace.
2014.
Jařab J., Dokulil M., Bureš J., Krákora P., Staněk A., Novotný Z., Hampl D., Kopeček P., Sladová J., Kusá J., Hubálek T., Mezihorák F., Malenovský M.
Obnova demokracie v Československu po roce 1989.
Obnova demokracie v Československu po roce 1989.
2010.
KAPITOLA V KNIZE
Kusá J.
Komunikační přístup k recepci textu žáky sekundární školy.
Recepce textu u žáků základní školy.
2015.
Kopecký K., Kusá J., Sladová J.
Kreativita jako ústřední faktor rozvoje dětí předškolního věku.
Polytechnické vzdělávání v prostředí mateřské školy.
2015.
Kusá J., Sladová J., Kopecký K.
Literatura faktu pro děti jako prostředek literární komunikace a polytechnického vzdělávání.
Polytechnické vzdělávání v prostředí mateřské školy.
2015.
Sladová J., Kusá J.
Sen o svobodě a demokracii v životě a díle Petra Síse.
Obnova demokracie v Československu po roce 1989.
2009.
ABSTRAKT
Kusá J., Kopecký K., Sladová J.
Multicultural literary education and its didactic aspects.
4 th International Conference on Education & Educational Psychology 2013 (Abstract Book).
2013.
PŘEDNÁŠKA NEBO POSTER
Kusá J., Sladová J., Kopecký K.
Multicultural literary education and its didactic aspects.
2013.
SBORNÍK - CELEK
Kusá J., Sláma J.
Tradiční a netradiční metody a formy práce ve výuce českého jazyka na základní škole.
Tradiční a netradiční metody a formy práce ve výuce českého jazyka na základní škole.
2010.
RECENZE
Kusá J.
Praktický průvodce dětskou literaturou anglicky mluvících zemí.
Slovo o slove.
2009.
KONFERENCE, WORKSHOP - PASIVNÍ ÚČAST
SLADOVÁ J., KUSÁ J.
Aplikace moderních edukačních trendů do studia literatury pro děti a mládež se zaměřením na podporu multikulturní výchovy.
2011.
Kusá J.
Humor v současné české poezii pro děti a mládež.
Rozosmiať človeka je hotová veda alebo Podoby komiky v umeleckej literatúre.
2010.
Kusá J.
Metody a formy práce ve výuce mateřského jazyka.
Metody a formy práce ve výuce mateřského jazyka.
2010.
Kusá J.
Primární a preprimární pedagogika v teorii, praxi a výzkumu.
Primární a preprimární pedagogika v teorii, praxi a výzkumu.
2010.
OPONENTSKÝ POSUDEK
Kusá J.
Komunikační výchova.
Oponentský posudek distanční opory.
2013.
Kusá J.
Písemný projev.
Oponentský posudek distanční opory.
2013.
Kusá J.
Psaní vlastního jména v předškolním věku.
Recenzní posudek odborného článku.
2013.
Kusá J.
Rétorika.
Oponentský posudek distanční opory.
2013.
Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.