Pokračování specializovaného bloku prezentací nabízející definici moderního pojmu „kulturní a kreativní odvětví“, tentokrát na nová témata
Co vás nyní čeká?
První polovina workshopu bude věnována tématu tvorby podnikatelského plánu s důrazem na jeho finanční část. Budeme diskutovat, proč je podnikatelský plán důležitý, kdo jsou jeho cíloví čtenáři či publikum a co by nemělo chybět v jeho obsahu. Zvýšená pozornost bude věnována finanční části podnikatelského plánu a vysvětlení kategorií nákladů, výnosů, příjmů, výdajů a dalších termínů, kterým se při tvorbě podnikatelského plánu nevyhneme.
Pokračovat budeme prezentací, zaměřenou na vývoj a organizaci kulturních aktivit od úvodního nápadu, přes dramaturgii, praktickou manažerskou aktivitu a vedení týmů až po PR, marketing a fundraising.
Jednoduše: Zamyslíme se nad tím, jak vytvořit úspěšný festival, koncertní sérii, filmový klub, jak oživit místní komunitu...
Prezentující:
- Mgr. Petr Bilík, Ph.D.: Katedra divadelních a filmových studií. Specializace na praktický management kultury, vedoucí Kreativního oddělení UP, ambasador Kreativního Česka.
- Mgr. Ondřej Kročil, Ph.D.: Ekonom, vedoucí Katedry ekonomických a manažerských studií FF UP, specialista na podnikání a neziskovou sféru.
Akce probíhá v rámci projektu Creative University.