Staňte se profesionály v kultuře a kreativních oborech 2

20. duben 2022, 14:00–16:00

Pokračování specializovaného bloku prezentací nabízející definici moderního pojmu „kulturní a kreativní odvětví“, tentokrát na nová témata

Co vás nyní čeká?
První polovina workshopu bude věnována tématu tvorby podnikatelského plánu s důrazem na jeho finanční část. Budeme diskutovat, proč je podnikatelský plán důležitý, kdo jsou jeho cíloví čtenáři či publikum a co by nemělo chybět v jeho obsahu. Zvýšená pozornost bude věnována finanční části podnikatelského plánu a vysvětlení kategorií nákladů, výnosů, příjmů, výdajů a dalších termínů, kterým se při tvorbě podnikatelského plánu nevyhneme.
Pokračovat budeme prezentací, zaměřenou na vývoj a organizaci kulturních aktivit od úvodního nápadu, přes dramaturgii, praktickou manažerskou aktivitu a vedení týmů až po PR, marketing a fundraising.
Jednoduše: Zamyslíme se nad tím, jak vytvořit úspěšný festival, koncertní sérii, filmový klub, jak oživit místní komunitu...

Prezentující:

  • Mgr. Petr Bilík, Ph.D.: Katedra divadelních a filmových studií. Specializace na praktický management kultury, vedoucí Kreativního oddělení UP, ambasador Kreativního Česka.
  • Mgr. Ondřej Kročil, Ph.D.: Ekonom, vedoucí Katedry ekonomických a manažerských studií FF UP, specialista na podnikání a neziskovou sféru.

Akce probíhá v rámci projektu Creative University.

Událost na Facebooku

Pořádá

Kariérní centrum UP

Místo

Studentský klub, Zbrojnice, Biskupské náměstí 1
Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)