Přednáška prof. Martina Hilského

5. říjen 2022, 15:00–16:30

Stíny Shylocka: Shakespearův Kupec benátský

Britské centrum Knihovny Univerzity Palackého pořádá ve spolupráci s British Council a Katedrou divadelních a filmových studií FF UP shakespearovskou přednášku profesora Martina Hilského. Uskuteční se ve středu 5. října od 15.00 v Divadle K3 (divadelní sál Uměleckého centra UP).

Po více než třech letech se díky spolupráci Britského centra Knihovny UP s British Council a Katedrou divadelních a filmových studií FF UP vrací na půdu Univerzity Palackého v Olomouci jeden z nejvýznamnějších překladatelů díla Williama Shakespeara do češtiny – profesor Martin Hilský. Jeho shakespearovská přednáška bude tentokrát na téma Stíny Shylocka: Shakespearův Kupec benátský a uskuteční se ve středu 5. října od 15:00 v Divadle K3 (divadelní sál Uměleckého centra UP na Konviktu).

Vstup na přednášku profesora Hilského je zdarma, kapacita divadelního sálu na Konviktu je však omezena, proto je potřeba si své místo zajistit předem prostřednictvím rezervace. Na jedno jméno je možné provést rezervaci maximálně tří míst a vstupenky je nutné vyzvednout osobně v Britském centru Knihovny UP (přízemí budovy Zbrojnice, Biskupské náměstí 1) nejpozději v úterý 4. 10. 2022 do 17:00.

Další informace

Pořádá

Britské centrum Knihovny UP

Místo

Umělecké centrum UP, Univerzitní 3, Divadelní sál
Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)