Setkání Společenství pro udržitelnost UP

12. listopad 2025, 15:00–17:00

Přijďte se zapojit do komunity lidí, kterým není budoucnost naší univerzity ani planety lhostejná

Zajímá vás udržitelnost? Máte nápady, jak může být Univerzita Palackého ještě šetrnější a odpovědnější? Přijďte se zapojit do komunity lidí, kterým není budoucnost naší univerzity ani planety lhostejná. Společenství je otevřenou a neformální platformou studentů, zaměstnanců a dalších příznivců, kteří chtějí společně přispívat k rozvoji udržitelné univerzity.

Na programu bude shrnutí letošních aktivit, představení Akčního plánu udržitelného rozvoje UP pro roky 2026–2027 a především diskuze o nových nápadech, podnětech a možnostech spolupráce.

Setkání zahájí Mgr. Matěj Dostálek, prorektor pro komunikaci a společenskou odpovědnost. Spolu s ním se setkání zúčastní i ambasadoři udržitelného rozvoje jednotlivých fakult a zástupkyně studentského spolku Udržitelný Palacký.

Setkání je otevřené všem – můžete se přijít jen podívat, inspirovat se, neformálně si popovídat a zjistit, jak se udržitelnost na naší univerzitě rozvíjí. Účast na akci k ničemu nezavazuje, vítán je každý, komu není udržitelnost lhostejná. Během setkání bude připraveno drobné občerstvení.

Další informace

Místo

Envelopa Hub, tř. 17. listopadu 1131/8a
Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)