Filozofická soutěž pro studenty předposledních a absolventských ročníků středních škol

12. prosinec 2022

13. ročník filozofické soutěže pro studenty SŠ "Nebojme se myslet"

Cílem projektu je podpořit rozvoj kritického myšlení u studentů předposledních a především závěrečných ročníků středoškolského studia (pro účast v soutěži není nezbytné absolvování výuky filozofie v rámci ZSV nebo speciálního semináře: od soutěžících nebudou vyžadovány žádné konkrétní znalosti, pouze schopnost konstruktivního uvažování a zformulování vlastního názoru). 

Účastí na soutěži budou mít studenti možnost vyzkoušet si vytvoření vlastního filozofického textu ve formě úvahy a získat zpětnou vazbu prostřednictvím hodnocení, jež vypracují členové Katedry filozofie Filozofické fakulty UP v Olomouci. Tři nejlepší práce budou ohodnoceny věcnými cenami (Amazon Kindle).

Z národního kola zároveň vzejde dvacet nejlepších studentů, kteří mohou soutěžit o účast na Mezinárodní filozofické olympiádě (IPO), do níž je soutěž „Nebojme se myslet“ národní kvalifikací. Do Mezinárodní filozofické olympiády postupují dva nejlepší studenti, kteří vzejdu z druhého kola soutěže.

Zájemci o účast v soutěži se závazně přihlásí do 5. prosince 2022 na email: nebojmesemyslet@upol.cz.

Další informace

Pořádá

Katedra Filozofie FF UP

Místo

Filozofická fakulta UP
Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)