Přihlaste se na letní školu na Copenhagen Business School

Kodaň. Zdroj: Freepik
Čtvrtek 1. únor 2024, 15:16 – Text: (red)

Zapojte se do Copenhagen Business School (CBS) Summer University, jedné z největších a nejstarších letních škol v Evropě. Připraveno je přes 50 kurzů zaměřených na byznys, podnikání a související témata. Poznejte atmosféru Kodaně a inspirativní mezinárodní prostředí s účastníky z více než 50 zemí. Díky partnerství kodaňské školy a UP v síti Aurora je účast zdarma.

Letní škola se zaměřuje na byznys, podnikání, management, leadership, udržitelnost či marketing. Nechybí ani širší témata, jako jsou kulturální studia, problémy globalizace či filozofie vědy. Samozřejmostí je také průběžný nácvik soft skills. Kurzy jsou určené studujícím bakalářského či magisterského stupně.

V nabídce jsou kurzy dlouhé 2, 3 nebo 6 týdnů. Kromě výuky čeká účastníky také další program, zahrnující uvítací setkání, prohlídky Kodaně s průvodcem, dánské lidové tance, celodenní kulturní výlet, komediální večery a mnoho dalšího.

Jak se přihlásit

Přihlášky na letní školu jsou otevřené od 6. února, 12:00. Pokud se chcete zúčastnit, kontaktujte co nejdřív Marka Sekaninu, koordinátora mobilit Aurora na UP (marek.sekanina@upol.cz). Ten vás obeznámí se všemi náležitostmi a zajistí, že vás UP nominuje jako účastníka. Teprve poté se přihlásíte na webu pořadatele jako „AURORA student“.  

Kompletní informace o škole najdete na jejím webu. 

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)