Dny evropského dědictví na Univerzitě Palackého

12. září 2025, 10:00 – 13. srpen 2025, 14:00

Komentované prohlídky budov Uměleckého centra UP (bývalého jezuitského konviktu) některých prostor filozofické fakulty na Křížkovského ulici a parkánových zahrad

Komentované prohlídky Uměleckého centra UP proběhnou v časech 10:00, 11:00, 12:00, 13:00 a 14:00. Sraz v průchodu na nádvoří. Návštěvníci budou provedeni celou budovou a jejími krásami včetně nahlédnutí do Filmového, Divadelního a Komorního sálu a vstupu na Židovskou bránu. 
Průběžné komentované prohlídky kaple Božího Těla se uskuteční v 10:00–14:30. Součástí bude i animační program na nádvoří a v barokní chodbě.

Komentované prohlídky prostor Křížkovského 10, 12 a 14 proběhnou v časech 10:00, 11:00, 12:00, 13:00 a 14:00. Sraz na nádvoří Křížkovského 10. Návštěvníci budou provedeni všemi třemi budovami. Nahlédnou do několika učeben (V. Havla, V. Buriana aj.), do bývalé kanovnické rezidence a podívají se na základy kostela sv. Petra a Pavla a do parkánových zahrad. Po celou dobu budou přítomny panely o kostelu sv. Petra a Pavla na nádvoří K10. Na nádvoří K10 se uskuteční animační program.

Pořádá

Univerzita Palackého v Olomouci

Místo

Umělecké centrum UP, Univerzitní 3; Filozofická fakulta UP, Křížkovského 10, 12 a 14
Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)