Zaparkuj Hospodský kvíz: Devadesátkový speciál

5. září 2023, 19:00–21:00

Zábavná vědomostní soutěž

Čtvrtý ročník Devadesátkového speciálu v režii Univerzity Palackého a Zaparkuj je tady!

V úterý 5. září se na vás těšíme v plné polní na parkánu Konviktu s 56 otázkami z let 1990–1999! I proto doporučujeme mít v týmu pár "pamětníků". Soutěžit mohou týmy o maximálním počtu šesti členů. Počet týmů je omezen kapacitou parkánu Konviktu (cca 25 týmů).
Čeká na vás klasických 56 otázek na témata spjatá blízce i vzdáleně s devadesátými léty. Ceny od UPointu, minipivovaru Ničitel a dalších partnerů čekají na 10 nejlepších týmů!

REGISTRACE
Registrovat své týmy můžete buď na emailu zaparkuj@upol.cz nebo v komentářích zde v Události, a to v podobě:
"Název týmu" a "počet členů v týmu".
Zápisné je tradičně 80 Kč/soutěžící.

CO VZÍT S SEBOU
Skoro nic, jen se teple oblečte. Nachystány pro vás budou stoly a židle, lampičky na stolech i psací potřeby.
Občerstvení na místě zajištěno ve spolupráci s minipivovarem Ničitel (včetně něčeho k zakousnutí). Těšit s emůžete na kvíz připravený Ondrou Martínkem a moderovaný Danem Langerem! Více o hospodských kvízech:
www.hospodskykviz.cz

Pořádá

Zaparkuj - univerzita oživuje město, Univerzita Palackého v Olomouci

Místo

Umělecké centrum UP
Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)