Řízení úkolů

18. září 2025, 13:00–14:30

Webinář z cyklu DIGI dovednosti pro zaměstnance UP

Jak mít přehled o svých úkolech, práci kolegů a být pánem svého času? Na tomto webináři se podíváme na možnosti práce s úkoly v Microsoft 365. Dozvíte se, kde evidovat osobní úkoly, jak řídit úkoly v rámci týmu a jak mít o všech vašich úkolech dokonalý přehled. Vše si ukážeme na praktických příkladech, které hned po webináři můžete převést do své každodenní praxe. 

Ukážeme si: 

  • Jak si organizovat práci, čas a úkoly 
  • Tipy pro time management s využitím konkrétních nástrojů 
  • Jak evidovat své osobní úkoly na PC i telefonu 
  • Jak řídit úkoly v rámci týmu a mít o všem přehled 
  • Jak udělat z e-mailu úkol a mít vše na jednom místě 
  • Jak třídit své úkoly, hlídat termíny, spolupracovat s kolegy

Rezervace místa

Místo

online, prostředí Teams
Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)