Mezinárodní den bez aut

22. září 2025, 7:30–19:00

Vydejte se na univerzitu pěšky, na kole nebo MHD – cyklojízda | cargo kolo | projížďka v elektromobilu | cykloservis zdarma

Mezinárodní den bez aut je příležitostí upozornit na stále rostoucí problém znečištění ovzduší, emisí skleníkových plynů a hluku způsobených automobilovou dopravou. Přidejte se k Udržitelné univerzitě, nechte auto doma a vydejte se na univerzitu pěšky, na kole nebo MHD!

Výběr z programu: 
7:30–13:00 | nádvoří Zbrojnice a parčík za PřF (17. listopadu 12)
káva od Café Gape a drobné občerstvení
základní cykloservis zdarma
ukázka elektro cargo kola
možnost projížďky v elektromobilu od Autonapůl
sdílená kola nextbike: kód na jízdu zdarma, cyklobingo, společná projížďka po budovách UP

13:00–19:00 | náměstí Republiky
stánek Udržitelné univerzity
mobilita pro každého s centrem APA
možnost projížďky v elektromobilu od Autonapůl
další program pořádaný Magistrátem města Olomouce

Celý program

Akce je součástí Evropského týdne udržitelného rozvoje na UP, v rámci něhož od 22. září až do 3. října probíhají další aktivity, které pořádá Udržitelná univerzita ve spolupráci s fakultami UP a jejich ambasadory udržitelného rozvoje a dalšími partnery.

Místo

Zbrojnice, hlavní budova PřF, náměstí Republiky
Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)