Lektorka/lektor

Monday 28 March 2022, 9:00

Děkan Filozofické fakulty vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa akademického pracovníka Lektorka/lektor.
Obor/specializace: Čínština

Počet obsazovaných míst: 1
Pracoviště: Katedra asijských studií
Úvazek: 0,5
Místo výkonu práce: Česká republika
Termín nástupu: 01.06.2022

Popis pracoviště

Pracovní náplň

  • Výkon pedagogické a tvůrčí činnosti zaměřené na přípravu a vedení seminářů

Kvalifikační požadavky

  • Odpovídající vzdělání a zkušenosti s výukou čínštiny jako druhého jazyka
  • Znalost čínštiny na úrovni rodilého mluvčího
  • Aktivní znalost anglického jazyka

Co nabízíme

  • Stabilní zázemí špičkové univerzity
  • 40 dní dovolené
  • Příspěvek na stravování a další benefity

Dokumenty k výběrovému řízení

Strukturovaný profesní životopis v anglickém jazyce

Sken dokladu o dosaženém vzdělání

Hodnocení výuky a/nebo potvrzení o praxi ve výuce požadovaného jazyka

Požadované dokumenty v elektronické formě uchazeč vkládá do přihlašovacího formuláře

Kontaktní osoba

Ulmanová Iva, Ing., iva.ulmanova@upol.cz, +420585633029


Chci odpovědět na nabídku


Uzávěrka přihlášek do výběrového řízení je 27.04.2022.


Poznámka

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo pozici ve výjimečném případě bez udání důvodu neobsadit nebo zrušit výběrové řízení.

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)