Řízení úkolů

18. September 2025, 13:00–14:30

Webinář z cyklu DIGI dovednosti pro zaměstnance UP

Jak mít přehled o svých úkolech, práci kolegů a být pánem svého času? Na tomto webináři se podíváme na možnosti práce s úkoly v Microsoft 365. Dozvíte se, kde evidovat osobní úkoly, jak řídit úkoly v rámci týmu a jak mít o všech vašich úkolech dokonalý přehled. Vše si ukážeme na praktických příkladech, které hned po webináři můžete převést do své každodenní praxe. 

Ukážeme si: 

  • Jak si organizovat práci, čas a úkoly 
  • Tipy pro time management s využitím konkrétních nástrojů 
  • Jak evidovat své osobní úkoly na PC i telefonu 
  • Jak řídit úkoly v rámci týmu a mít o všem přehled 
  • Jak udělat z e-mailu úkol a mít vše na jednom místě 
  • Jak třídit své úkoly, hlídat termíny, spolupracovat s kolegy

Rezervace místa

Location

online, prostředí Teams
Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)