Procesní specifika řešení spotřebitelských sporů

27. January – 28. January 2022

Konference

Právnická fakulta UP v Olomouci pořádá mezinárodní konferenci Procesní specifika řešení spotřebitelských sporů. Konference se koná v rámci výzkumu členů katedry soukromého práva a civilního procesu Doc. JUDr. Milana Hulmáka, Ph.D., JUDr. Kláry Hamuľákové, Ph.D. a JUDr. Jany Petrov Křiváčkové, Ph.D. za podpory Grantové agentury ČR.

Cílem konference je dát prostor pro diskusi odborné veřejnosti týkající se ochrany spotřebitele v soudních a jiných řízeních v České republice i v zahraničí. První den konference bude věnován především národním zprávám o právní úpravě této oblasti ve vybraných evropských zemích. Druhý den se konference zaměří na českou právní úpravu de lege lata i de lege ferenda a aktuální dění na poli EU. 

Konference proběhne hybridní formou. Online je možné se konference zúčastnit na níže uvedených odkazech skrze Zoom.

27. 1. 2022

https://cesnet.zoom.us/j/98193516566?pwd=RXZHVFdsWjdzNzk1OTZtSDVSa05kQT09

Meeting ID: 981 9351 6566
Passcode: 27pf01

28. 1. 2022

https://cesnet.zoom.us/j/95271720655?pwd=YmtzUlVmbEg5UjluRTJNVUJndXdjQT09

Meeting ID: 952 7172 0655
Passcode: 28pf01

Organizer

Právnická fakulta UP

Location

Právnická fakulta UP a online - hybridní forma
Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)