Kde zmizeli ptáci?

4. April 2022, 16:30–17:30

Vernisáž výstavy fotografií

Výstava vznikla jako výsledek zájmu o pochmurná dystopická témata a dokumentaci uhynulých živočichů, kteří byli nalezeni v městské zástavbě nebo v blízkém okolí měst. Výstava bude přístupna v rámci provozní doby Upoint.

Termín konání výstavy: 4. 4.–29. 4. 2022
Kurátorka: Ludmila Dostálíková

Tomáš Machač (*1999) v současnosti studuje Teorii a dějiny výtvarných umění na Univerzitě Palackého v Olomouci. Ve svém volném čase se věnuje kreativní tvorbě jako například ilustracím, či fotografii. Mimo jiné ho také fascinují fantasy a sci-fi náměty, jako jsou andělé a démonické bytosti, či dystopické vize budoucnosti, které se promítají do jeho další tvorby.
Tato výstava vznikla jako výsledek zájmu o pochmurná dystopická témata a dokumentaci uhynulých živočichů, kteří byli nalezeni v městské zástavbě nebo v blízkém okolí měst. Smrt tohoto druhu nás obklopuje na každém kroku den co den, avšak pokud se jedná o jiný druh, než je ten lidský, málokomu to není lhostejné. Cílem této výstavy je tedy věnovat pozornost čím dál většímu úhynu zdánlivě nepodstatných živočišných druhů, jako jsou například ptáci, kdy tento úbytek nevyhnutelně vede k narušování vah kosystému naší planety.

Událost na Facebooku

Organizer

Studium Artium, UPoint
Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)