DIGIUP 4 – Umělá inteligence, trendy a vliv na sociálních sítích

20. November 2023, 16:00–18:00

Přednáška

Přednáška se zaměří na využívání moderních IT technologií v digitálním prostředí i ve výuce (algoritmizace, robotická zařízení, Průmysl 4.0, využití AI apod.). Tentokrát se potkáme v aule Pedagogické fakulty, na Žižkově náměstí.

Lektorem bude Kamil Kopecký

Lektor vysokoškolský pedagog na Univerzitě Palackého v Olomouci, který v rámci programů E-Bezpečí, Digidoupě a Mediální výchova učí i v prostředí základních a středních škol. Externě spolupracuje s desítkami dalších institucí, např. MŠMT, MVČR, Policie ČR, NCOZ, NÚKIB, aktuálně spolupracuji např. s O2, Vodafone, Avastem, Microsoftem, Googlem, Facebookem atd. Podílel se i jako garant a poradce na dětské verzí filmu V síti. Zaměřuje se především na rizikové formy komunikce v online prostředí, ochranu osobních údajů, mediální gramotnost a na využívání moderních IT technologií ve vzdělávání (algoritmizace, tablety ve výuce, robotická zařízení ve výuce, Průmysl 4.0, využití AI apod.).

Pokud se zúčastníte celého cyklu DigiUPu, můžete od nás získat Osvědčení o absolvování.

Akce je určena studentům a také zaměstnancům Univerzity Palackého v Olomouci. Kapacita je omezena.

Další informace

Location

Pedagogická fakulta UP, Žižkovo nám. 5, velká aula
Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)