Burza práce a vzdělávání v Olomouci

23. říjen 2025, 9:00–17:00

Veletrh nejvýznamnějších zaměstnavatelů Olomouckého kraje

Přemýšlíte o svém budoucím zaměstnání, případně už hledáte práci nebo brigádu? Chcete poznat nejvýznamnější firmy v Olomouckém kraji a navázat s nimi spolupráci? 
Přijďte ve čtvrtek 23. října od 9 do 17 hodin na Výstaviště Flora v Olomouci na Burzu práce a vzdělávání, interaktivní přehlídku šesti desítek nejvýznamnějších zaměstnavatelů z celého Olomouckého kraje. Vstup a poradenství zdarma! 
Součástí akce bude poradenství k hledání zaměstnání, k rekvalifikacím a práci v zemích EU. Zodpovězeny budou i otázky z oblasti sociálního zabezpečení a pracovního práva.
Bohatý doprovodný program – ochutnávky potravinářských výrobků, možnost vyzkoušení simulátoru převrácení vozidla, přednáška youtubera a moderátora Lukefry, soutěž T-Profi, praktické ukázky povolání a řemesel, 3D tiskárny, miniroboti, virtuální realita, výstava vojenské a policejní techniky, předvedení bojového umění Musado Armády ČR, dynamické ukázky hasičského sboru, líčení zájemců zdarma a mnoho dalšího. Více na www.burzapav.cz

Na ochozu pavilonu A najdete i Chill out zónu Univerzity Palackého v Olomouci a můžete si i zahrát stolní hokej s Hokejovým klubem Vědátoři Olomouc.

Facebooková událost

Pořádá

Úřad práce ČR, Krajská hospodářská komora OLK, Svaz průmyslu a dopravy ČR

Místo

Pavilon A, Výstaviště Flora
Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)