Mezinárodní den bez aut na UP

22. září 2022

Připojte se k vedení UP a alespoň jeden den zkuste přijít pěšky, přijet na kole nebo MHD

Po celé Evropě probíhá už 20 let v polovině září Evropský týden mobility, který nás má přimět k zamyšlení nad udržitelností dopravy a jejími dopady na naše okolí. Pravidelně vrcholí Mezinárodním dnem bez aut, který letos podpoří i naše univerzita – aktivně se připojí také její vedení v čele s rektorem Martinem Procházkou. Zkuste i vy nechat ve čtvrtek 22. září auto doma, vydat se na univerzitu na vlastní pohon nebo MHD a ulevit veřejnému prostoru a (nejen olomouckému) ovzduší.

Víte, že...
...znečištění vzduchu je v Olomouci o 257 % větší, než je bezpečné?
...auta v ČR stojí za 58 % emisí CO2 z dopravy?
...bez aut může být ve městě víc prostoru pro pěší dopravu i osobní setkávání?

Jak se můžete zapojit?
– Vydejte se na univerzitu pěšky, na kole nebo MHD
– Od 8 do 12 se zastavte na nádvoří Rektorátu UP | Křížkovského 8
– Prokažte se jízdenkou, zaznamenanou trasou nebo jinak

Co z toho budete mít?
– Kávu a občerstvení na místě pro doplnění energie
– Kód pro bezplatnou jízdu na sdíleném kole Nextbike
– Základní servis kola zdarma na místě od Endorphin Republic
– 20% slevu na kompletní servis kola u Endorphin Republic
– Soutěž o 30% slevu na nákup u Endorphin Republic

Více informací v článku

Událost na Facebooku

Pořádá

Udržitelná univerzita

Místo

Křížkovského 8
Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)