Výběrové řízení FF UP: personální referentka - personální referent

Čtvrtek 5. říjen 2017, 13:49 – Text: DA

Filozofická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci vypisuje výběrové řízení pro obsazení pracovní pozice personální referentka – personální referent.

Vznik pracovního poměru: 1. ledna 2018

Pracovní náplň:

  • vedení personální evidence 
  • vyřizování pracovně právních záležitostí ohledně vzniku, průběhu a ukončení pracovních poměrů včetně dohod o provedení práce, pracovní činnosti
  • spolupráce s vedoucími jednotlivých oddělení v oblasti personální práce

Požadovaná kvalifikace:

  • minimální SŠ vzdělání 
  • praxe na obdobné pozici minimálně 3 roky
  • schopnost práce v týmu, ochota, přesnost, spolehlivost a samostatnost
  • dobrá orientace v oblasti pracovního práva
  • velmi dobrá uživatelská znalost práce s PC, velkou výhodou je znalost IS SAP
  • znalost cizího jazyka výhodou
  • znalost mzdové problematiky výhodou
  • praxe ve vysokoškolské administrativě výhodou

Požadované doklady:

  • motivační dopis, stručný životopis, doklady o dosaženém vzdělání

Kontaktní osoba:

Bc. Bátková Alena, ved. personálního a mzdového oddělení, t.č. 585 633 028.

Přihlášku do výběrového řízení zasílejte elektronicky na e-mail: alena.batkova@upol.cz nejpozději do 25. října 2017.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)