Výběrové řízení FF UP: personální referentka - personální referent

Thursday 5 October 2017, 13:49 – Text: DA

Filozofická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci vypisuje výběrové řízení pro obsazení pracovní pozice personální referentka – personální referent.

Vznik pracovního poměru: 1. ledna 2018

Pracovní náplň:

  • vedení personální evidence 
  • vyřizování pracovně právních záležitostí ohledně vzniku, průběhu a ukončení pracovních poměrů včetně dohod o provedení práce, pracovní činnosti
  • spolupráce s vedoucími jednotlivých oddělení v oblasti personální práce

Požadovaná kvalifikace:

  • minimální SŠ vzdělání 
  • praxe na obdobné pozici minimálně 3 roky
  • schopnost práce v týmu, ochota, přesnost, spolehlivost a samostatnost
  • dobrá orientace v oblasti pracovního práva
  • velmi dobrá uživatelská znalost práce s PC, velkou výhodou je znalost IS SAP
  • znalost cizího jazyka výhodou
  • znalost mzdové problematiky výhodou
  • praxe ve vysokoškolské administrativě výhodou

Požadované doklady:

  • motivační dopis, stručný životopis, doklady o dosaženém vzdělání

Kontaktní osoba:

Bc. Bátková Alena, ved. personálního a mzdového oddělení, t.č. 585 633 028.

Přihlášku do výběrového řízení zasílejte elektronicky na e-mail: alena.batkova@upol.cz nejpozději do 25. října 2017.

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)