Kancléř / kancléřka - vedoucí kanceláře rektora

Pátek 3. září 2021, 9:00

Rektor Univerzity Palackého v Olomouci vypisuje výběrové řízení na obsazení místa Kancléř / kancléřka - vedoucí kanceláře rektora .

Pracoviště: Rektorát UP
Úvazek: 1,0
Místo výkonu práce: Olomouc
Termín nástupu: 01.01.2022

Pracovní náplň

  • Řízení a koordinace činností kanceláře rektora,
  • Tvůrčí a systémové řízení a koordinace činností organizačně administrativních, legislativních a odborných na úrovni celé univerzity,
  • Participace na přípravě strategických dokumentů univerzity,
  • Koordinace a zabezpečení agendy spojené s jednáním vrcholných orgánů univerzity, příprava dokumentů a podkladů pro rozhodování vedení univerzity,
  • Zabezpečení podmínek pro činnosti členů vedení univerzity.

Kvalifikační požadavky

  • Vysokoškolské vzdělání magisterského stupně, nejlépe ekonomického nebo právního zaměření,
  • Organizační, manažerské, prezentační, komunikační a vyjednávací schopnosti na vysoké úrovni,
  • Výborné vyjadřovací a komunikační schopnosti, representativní vystupování,
  • Schopnost orientace v právních předpisech, zejména v zákonu o VŠ,
  • Schopnost systémové koordinace a samostatného tvůrčího řešení problémů,
  • Znalost angličtiny slovem i písmem na úrovni B2 Evropského referenčního rámce pro jazyky, znalost dalšího jazyka výhodou,
  • Velmi dobrá uživatelské znalost MS Office, SAP a Stag výhodou,
  • Zkušenosti s vysokoškolským prostředím a předchozí praxe na veřejné vysoké škole výhodou,
  • Kreativitu, proaktivní přístup, inovativnost, flexibilitu, odolnost vůči stresu, samostatnost, systematičnost, spolehlivost,
  • Předpoklady pro výkon funkce podle zákona č. 451/1991 Sb.,
  • Občanskou a morální bezúhonnost.

Co nabízíme

  • Zázemí stabilní instituce a zaměstnanecké benefity,
  • Příjemný kolektiv, dobré pracovní prostředí v centru Olomouce,
  • Motivující pracovní podmínky,
  • Příležitost k seberealizaci a osobnímu růstu.

Dokumenty k výběrovému řízení

Strukturovaný profesní životopis v českém jazyce

Sken dokladu o dosaženém vzdělání

Motivační dopis

Výpis z rejstříku trestů

Čestné prohlášení ve smyslu zákona č. 451/1991 Sb.

Stručnou koncepční představu o metodice řízení hospodaření a vnitřní správě vysoké školy (max. 3 A4 strany)

Požadované dokumenty v elektronické formě uchazeč vkládá do přihlašovacího formuláře

Kontaktní osoba

Kysučanová Milena, Mgr., milena.kysucanova@upol.cz, +420585631148


Chci odpovědět na nabídku


Uzávěrka přihlášek do výběrového řízení je 03.10.2021.


Poznámka

Přihlášku k výběrovému řízení je možné zaslat také elektronicky na email: milena.kysucanova@upol.cz, popř. doručit poštou na adresu:

Mgr. Milena Kysučanová 
Rektorát Univerzity Palackého v Olomouci
Křížkovského 8, 779 00 Olomouc

Obálku označte: Výběrové řízení kancléř / kancléřka 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo pracovní místo ve výjimečném případě bez udání důvodu neobsadit nebo zrušit výběrové řízení.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)