Kancléř / kancléřka - vedoucí kanceláře rektora

Friday 3 September 2021, 9:00

Rektor Univerzity Palackého v Olomouci vypisuje výběrové řízení na obsazení místa Kancléř / kancléřka - vedoucí kanceláře rektora .

Pracoviště: Rektorát UP
Úvazek: 1,0
Místo výkonu práce: Olomouc
Termín nástupu: 01.01.2022

Pracovní náplň

  • Řízení a koordinace činností kanceláře rektora,
  • Tvůrčí a systémové řízení a koordinace činností organizačně administrativních, legislativních a odborných na úrovni celé univerzity,
  • Participace na přípravě strategických dokumentů univerzity,
  • Koordinace a zabezpečení agendy spojené s jednáním vrcholných orgánů univerzity, příprava dokumentů a podkladů pro rozhodování vedení univerzity,
  • Zabezpečení podmínek pro činnosti členů vedení univerzity.

Kvalifikační požadavky

  • Vysokoškolské vzdělání magisterského stupně, nejlépe ekonomického nebo právního zaměření,
  • Organizační, manažerské, prezentační, komunikační a vyjednávací schopnosti na vysoké úrovni,
  • Výborné vyjadřovací a komunikační schopnosti, representativní vystupování,
  • Schopnost orientace v právních předpisech, zejména v zákonu o VŠ,
  • Schopnost systémové koordinace a samostatného tvůrčího řešení problémů,
  • Znalost angličtiny slovem i písmem na úrovni B2 Evropského referenčního rámce pro jazyky, znalost dalšího jazyka výhodou,
  • Velmi dobrá uživatelské znalost MS Office, SAP a Stag výhodou,
  • Zkušenosti s vysokoškolským prostředím a předchozí praxe na veřejné vysoké škole výhodou,
  • Kreativitu, proaktivní přístup, inovativnost, flexibilitu, odolnost vůči stresu, samostatnost, systematičnost, spolehlivost,
  • Předpoklady pro výkon funkce podle zákona č. 451/1991 Sb.,
  • Občanskou a morální bezúhonnost.

Co nabízíme

  • Zázemí stabilní instituce a zaměstnanecké benefity,
  • Příjemný kolektiv, dobré pracovní prostředí v centru Olomouce,
  • Motivující pracovní podmínky,
  • Příležitost k seberealizaci a osobnímu růstu.

Dokumenty k výběrovému řízení

Strukturovaný profesní životopis v českém jazyce

Sken dokladu o dosaženém vzdělání

Motivační dopis

Výpis z rejstříku trestů

Čestné prohlášení ve smyslu zákona č. 451/1991 Sb.

Stručnou koncepční představu o metodice řízení hospodaření a vnitřní správě vysoké školy (max. 3 A4 strany)

Požadované dokumenty v elektronické formě uchazeč vkládá do přihlašovacího formuláře

Kontaktní osoba

Kysučanová Milena, Mgr., milena.kysucanova@upol.cz, +420585631148


Chci odpovědět na nabídku


Uzávěrka přihlášek do výběrového řízení je 03.10.2021.


Poznámka

Přihlášku k výběrovému řízení je možné zaslat také elektronicky na email: milena.kysucanova@upol.cz, popř. doručit poštou na adresu:

Mgr. Milena Kysučanová 
Rektorát Univerzity Palackého v Olomouci
Křížkovského 8, 779 00 Olomouc

Obálku označte: Výběrové řízení kancléř / kancléřka 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo pracovní místo ve výjimečném případě bez udání důvodu neobsadit nebo zrušit výběrové řízení.

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)