QAK 2022

2. únor – 3. únor 2022

21. ročník konference

Vykloubený svět: Jak může kvalitativní výzkum napomoci řešení palčivých otázek dnešní společnosti?

Ano, nechceme v rámci 21. ročníku naší kvalitativní konference probírat nic menšího než hrozby, kterým v 21. století čelíme, ať už domněle ve vnitřním či reálně ve vnějším světě. Co nám ukázala pandemie? A nechystá na nás příroda další rány? Jak se na ně máme připravit a jak napravovat škody? Údajně nastala doba postfaktická. Dá se tomu věřit nebo jde o fake news? Mnohde to ohrožuje demokracii, ale politiku bychom do toho teď raději nemíchali. Lidé migrují navzdory rasismu a xenofobii. Může nás to o něco obohatit nebo nám to může něco ukrást?

Možná jsme položili mnoho otázek, jsme si vědomi, že ne na všechny jsme schopni nalézt odpovědi. Jedná se však o otázky, které přinášejí nové výzvy pro výzkum. Věříme, že právě výzkum a společná diskuze nad těmito ožehavými tématy dnešní doby nám může pomoci propíchnout bubliny, ve kterých se mnohdy nalézáme.

Pokud nebude příznivá epidemiologická situace s Covid-19, konference proběhne online v telekonferenční platformě Zoom. Informace  budou uvedeny na webu konference a účastníci informováni.

Konference se uskuteční online.

Pořádá

Katedra psychologie FF UP

Místo

online
Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)