QAK 2022

2. February – 3. February 2022

21. ročník konference

Vykloubený svět: Jak může kvalitativní výzkum napomoci řešení palčivých otázek dnešní společnosti?

Ano, nechceme v rámci 21. ročníku naší kvalitativní konference probírat nic menšího než hrozby, kterým v 21. století čelíme, ať už domněle ve vnitřním či reálně ve vnějším světě. Co nám ukázala pandemie? A nechystá na nás příroda další rány? Jak se na ně máme připravit a jak napravovat škody? Údajně nastala doba postfaktická. Dá se tomu věřit nebo jde o fake news? Mnohde to ohrožuje demokracii, ale politiku bychom do toho teď raději nemíchali. Lidé migrují navzdory rasismu a xenofobii. Může nás to o něco obohatit nebo nám to může něco ukrást?

Možná jsme položili mnoho otázek, jsme si vědomi, že ne na všechny jsme schopni nalézt odpovědi. Jedná se však o otázky, které přinášejí nové výzvy pro výzkum. Věříme, že právě výzkum a společná diskuze nad těmito ožehavými tématy dnešní doby nám může pomoci propíchnout bubliny, ve kterých se mnohdy nalézáme.

Pokud nebude příznivá epidemiologická situace s Covid-19, konference proběhne online v telekonferenční platformě Zoom. Informace  budou uvedeny na webu konference a účastníci informováni.

Konference se uskuteční online.

Organizer

Katedra psychologie FF UP

Location

online
Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)