Pozornost a dopamin

9. duben 2024, 11:30–13:00

aneb Jak se bránit zahlcenosti a únavě a jak zvýšit svoji soustředěnost.

Náš mozek musí každý den zpracovávat zhruba 10x více informací, než tomu bylo ještě před pár lety. V důsledku toho jsou naše dopaminové dráhy chronicky vytěžované a výsledkem je stav zahlcenosti, zmatenosti, nesoustředěnosti, celkového neklidu, chronické únavy a ztráty schopnosti si s tím vším poradit. Přednášející Bc. Petr Havril ze společnosti GrowJob poradí, jak svoji pozornost zásadně zlepšit a ochránit tak svůj dopamin pro to, co je opravdu smysluplné. Probere, jak zvýšit schopnost soustředěně pracovat, studovat, relaxovat a žít celkově ve větším klidu. Doporučí, jak se vyhnout vyčerpání a jak zvýšit celkovou pracovní spokojenost a produktivitu. Naučíte se, jak vědomě nakládat se svou pozorností, jak pracovat efektivně a relaxovat s klidem. Přednáška pořádaná Přírodovědeckou fakultou UP a Kariérním centrem UP je součástí programu veletrhu pracovních příležitostí Okno do praxe.

Přednáška je určena studentům, absolventům a veřejnosti.

Z důvodu předpokládaného většího zájmu o tuto přednášku je možné si místo rezervovat.

Další informace

Pořádá

Oddělení vnějších a vnitřních vztahů PřF a Kariérní centrum UP

Místo

Přírodovědecká fakulta UP, tř. 17. listopadu 12, aula
Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)