Pozornost a dopamin

9. April 2024, 11:30–13:00

aneb Jak se bránit zahlcenosti a únavě a jak zvýšit svoji soustředěnost.

Náš mozek musí každý den zpracovávat zhruba 10x více informací, než tomu bylo ještě před pár lety. V důsledku toho jsou naše dopaminové dráhy chronicky vytěžované a výsledkem je stav zahlcenosti, zmatenosti, nesoustředěnosti, celkového neklidu, chronické únavy a ztráty schopnosti si s tím vším poradit. Přednášející Bc. Petr Havril ze společnosti GrowJob poradí, jak svoji pozornost zásadně zlepšit a ochránit tak svůj dopamin pro to, co je opravdu smysluplné. Probere, jak zvýšit schopnost soustředěně pracovat, studovat, relaxovat a žít celkově ve větším klidu. Doporučí, jak se vyhnout vyčerpání a jak zvýšit celkovou pracovní spokojenost a produktivitu. Naučíte se, jak vědomě nakládat se svou pozorností, jak pracovat efektivně a relaxovat s klidem. Přednáška pořádaná Přírodovědeckou fakultou UP a Kariérním centrem UP je součástí programu veletrhu pracovních příležitostí Okno do praxe.

Přednáška je určena studentům, absolventům a veřejnosti.

Z důvodu předpokládaného většího zájmu o tuto přednášku je možné si místo rezervovat.

Další informace

Organizer

Oddělení vnějších a vnitřních vztahů PřF a Kariérní centrum UP

Location

Přírodovědecká fakulta UP, tř. 17. listopadu 12, aula
Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)