Mgr. Lucie BRYNDOVÁ

Zástupný obrázek
Kontaktní údaje

585635819

Katedra technické a informační výchovy

Pedagogická fakulta

Centrum inform. a vzděl. technologií

Pedagogická fakulta

Žižkovo nám. 5

1.81

  • Odborný asistent (Katedra technické a informační výchovy)
  • pracovník informačních systémů (Centrum inform. a vzděl. technologií)

Konzultační hodiny:
Pravidelné Místnost: Poznámka:
pondělí 08:30–09:30 KTE - Pracovna DPS Vždy po domluvě
pátek 09:30–10:30 1.81 Vždy po domluvě pro studenty kombi. studia
VYBRANÉ PUBLIKACE
Bryndová L., Šaloun P. Trendy v programování, kurikula a průmysl 4.0. Politiky v realitě tranformace průmyslu 4.0. 2021. (KAPITOLA V KNIZE)
ČLÁNEK
Klement M., Bryndová L. Possibilities of Development of Informatics Thinking of Pupils and Students Using the Model of Subject-Didactic Competences of Teachers. In Walat W., Lib W. (Eds.) Journal of Education, Technology and Computer Science. 2024.
Klement M., Šaloun P., Bryndová L., Dragon T. MODEL PŘEDMĚTOVĚ-DIDAKTICKÝCH KOMPETENCÍ UČITELŮ REFLEKTUJÍCÍ ROZVOJ INFORMATICKÉHO MYŠLENÍ U ŽÁKŮ A STUDENTŮ. In Krotký J., Fadrhonc J., Moc P. (Eds.) Inovace a technologie ve vzdělávání. 2022.
Klement M., Bryndová L., Dragon T., Šaloun P., Kubíček R. Vybrané nástroje edukační robotiky z pohledu žáků základních škol. Journal of Technology and Information Education. 2022.
Bryndová L., Klement M. Educational Robotics as a Means of Developing Pupils‘ and Students’ Computational Thinking. AD ALTA-Journal of Interdisciplinary Research. 2021.
Klement M., Dragon T., Bryndová L. Názory učitelů informatiky na obsah chystané změny RVP pro oblast informační a komunikační technologie. In Ďuriš M., Honzíková J., Šaloun P. (Eds.) Technika a vzdelávanie. 2021.
PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
Klement M., Bryndová L. Computer science teachers and their typology according to the preferences in computational thinking development. In Gómez Chova L., López Martínez A., Candel Torres I. (Eds.) EDULEARN21 Proceedings. 2021.
Bryndová L. Přístup učitelů základních škol ke koncepci informatického myšlení, jeho rozvoje a evaluaci. Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XVI. Recenzovaný sborník příspěvků. 2021.
Bryndová L. Trendy určování úrovně informatického myšlení u žáků. Trendy ve vzdělávání. 2021.
Mališů P., Bryndová L. Tvorba učebních úloh z edukační robotiky pro podporu výuky na prvním stupni základní školy. In Vyhnálková P., Plischke J. (Eds.) Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XV: Výzvy pro učitele v 21. století: recenzovaný sborník. 2021.
Bryndová L. Möglichkeiten zur Prüfung des Informatikverständnisses bei Schülern der Grundschule. Proceedings of XXXIII. DidMatTech 2020 Conference. 2020.
Mališů P., Šaloun P., Bryndová L., Klement M. Online cloudové prostředí pro výuku informatiky a robotiky na ZŠ. DIDINFO 2020 - Sborník konference. 2020.
Mališů P., Bryndová L. The usage of visual programming languages among primary school teachers in the Czech republic. 7th SWS International Scientific Conference on Social Sciences ISCSS 2020. 2020.
KNIHA - CELEK
Klement M., Dragon T., Bryndová L. Computational Thinking and How to Develop it in the Educational Process. In Vintrová T., Šrammová Nguyenová L., Novitzká V., Eger L. (Eds.) 2021.
Klement M., Bryndová L. Pokročilé kreslení 2D výkresů v AutoCADu 2019. In Šaloun P., Bártek K., Štencl J. (Eds.) 2019.
Klement M., Bryndová L. Pokročilé kreslení 3D výkresů v AutoCADu 2019. In Šaloun P., Bártek K., Štencl J. (Eds.) 2019.
Klement M., Bryndová L. Úvod do AutoCADu 2019. In Šaloun P., Bártek K., Štencl J. (Eds.) 2019.
Klement M., Bryndová L. Základy kreslení 2D výkresů v AutoCADu 2019. In Šaloun P., Bártek K., Štencl J. (Eds.) 2019.
Klement M., Bryndová L. Základy kreslení 3D výkresů v AutoCADu 2019. In Šaloun P., Bártek K., Štencl J. (Eds.) 2019.
ABSTRAKT
Klement M., Bryndová L., Dragon T., Šaloun P. Edukační robotika z pohledu žáků základních škol. Trendy ve vzdělávání. 2021.
ELEKTRONICKÁ PREZENTACE
Klement M., Bryndová L., Dragon T., Šaloun P. Edukační robotika z pohledu žáků základních škol. Trendy ve vzdělávání. 2021.

Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)