Přehlídka divadelní fotografie

7. březen 2024, 16:30–17:00

Vernisáž výstavy

Od 8. března do 12. dubna 2024 budou v Uměleckém centru UP (konvikt, Univerzitní 3) vystaveny výsledky posledního ročníku soutěžní Přehlídky divadelní fotografie. Medium divadelní fotografie má více úrovní: je uměleckou dokumentací divadelní události a zároveň samostatným dílem. Divadelní fotografie často vznikají jako série snímků, ale také dávají vyniknout jedinečné kompozici okamžiku. Do 3. ročníku Přehlídky divadelní fotografie zaslalo 78 fotografek a fotografů (z toho 16 studujících) celkem 681 fotografií. Výstava představuje výběr toho nejlepšího, co v české divadelní fotografii vzniklo v letech 2020 až 2022. Přehlídka divadelní fotografie souvisí s dlouhodobými výzkumnými, dokumentačními a publikačními záměry Institutu umění - divadelního ústavu, jehož archiv má nyní ve veřejně přístupné databázi téměř 400 000 snímků (více na https://www.divadelnifotografie.cz/)

Divadelní fotografie si můžete prohlédnout v chodbě druhého patra pravého křídla konviktu, u Katedry muzikologie FF UP.

Výstavu zahájí ve čtvrtek 7. března v 16.30 Ondřej Svoboda, ředitel Divadelního ústavu a absolvent Katedry divadelních a filmových studií FF UP.


Foto: Anna Benháková (Eliška Brtnická a kol. Thin Skin, 2022).

Pořádá

Katedra divadelních a filmových studií FF UP

Místo

Chodba 2. patro, Umělecké centrum UP, Univerzitní 3
Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)