Den dárcovství | Fair UP

6. říjen 2025

Fair UP – univerzitní týden péče o tělo, duši i společnost – zahájí výzvy Daruj krev s rektorem a Vyhrň rukáv, vyvrcholí i sbírka pro opuštěná zvířata.

Od pondělí 6. do pátku 10. října bude na Transfuzním oddělení Fakultní nemocníce Olomouc probíhat tradiční Daruj krev s rektorem, vyzývající všechny studentky a studenty i zaměstnankyně a zaměstnance univerzity, aby se registrovali do systému a přišli darovat to nejcennější – svou krev. Vítáni jsou jak pravidelní dárci, tak především prvodárkyně a prvodárci.

Ve stejný den odstartuje také dlouhodobý „souboj fakult“ Vyhrň rukáv v bezplatném dárcovství krve, ve kterém mohou studující a pracující na UP přispět až do 19. prosince 2025.

Vyvrcholí také materiální sbírka na pomoc opuštěným psům a kočkám konaná u příležitosti Mezinárodního dne zvířat. Darované krmivo a stelivo můžete přinášet od 29. září do 2. října od 8 do 12 hodin a v pondělí 6. října od 8 do 14 hodin do Studentského klubu UP.

Jako předzvěst dalších tematických dní týdne Fair UP nabídne CENTRAL v pondělí večer divadelní představení Sádlo navazující na úspěšný podcast Ridiny Ahmedové, kterým autorka hledá odpovědi na otázku, jak nalézt cestu k vlastnímu tělu, když nenaplňuje očekávání druhých.

Další podrobnosti na webu Dne dárcovství, prostudujte si i program dalších dní na webu celého Fair UP týdne.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)