Doc. Ing. Jiří BLAŽEK, CSc.

Zástupný obrázek
Kontaktní údaje

585637702,585632861, 585632857

Ústav zdravotnického managementu

Fakulta zdravotnických věd

tř. 17. listopadu 8 (budova B)

2.15

docent

ČLÁNEK
Blažek J. Výuka ekonomie na Právnické fakultě MU v Brně. Ekonomická revue. 2003.
Blažek J. Karel Engliš, politik, vědec pedagog. Národohospodářský obzor. 2002.
Blažek J. Zdanění cenných papírů. Daně. 1998.
PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
Blažek J. Pohled do historie výuky ekonomických předmětů na Právnické fakultě v Brně. Sborník příspěvků z konference Monseho olomoucké právnické dny. 2006.
Blažek J. Konkurence jako ekonomická veličina. Konkurence na stavebním trhu v podmínkách integrující se Evropy. 2004.
Blažek J. Reforma veřejných financí. Financování veřejné sféry ve sjednocující se Evropě. 2003.
KNIHA - CELEK
Bellová J., Zlámal J., Blažek J., Vévoda J., Vomáčka D., Vítek K. Management zdravotnictví I. 2019.
Blažek J. Základy ekonomie. Základy ekonomie. 2002.
Blažek J. Bankovnictví. Bankovnictví. 1998.
KAPITOLA V KNIZE
Blažek J. Péče o zdraví lidí v České republice. In Dokoupilová M., Bačík P., Bohanesová E. (Eds.) Management zdravotnictví I. 2019.
SBORNÍK - CELEK
Blažek J. Iuridica 4. AUPO - Iuridica 4/2002. 2002.

Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)