Vyhlášení networkingové výzvy EP PerMed – NSC 2025

Pondělí 26. květen 2025, 8:50

Byla vyhlášena Networkingová výzva evropského partnerství pro personalizovanou medicínu PerMed (NSC2025). Výzva nabízí finanční podporu až do výše 30 000 EUR na pořádání odborných akcí, jako jsou workshopy či konference, zaměřených na využití výsledků výzkumu v oblasti personalizované medicíny.

Cílem výzvy je podpořit propojení projektů financovaných v rámci ERA PerMed a EP PerMed s dalšími národními a regionálními iniciativami a odborníky. Důraz je kladen na posílení dopadu dříve financovaných výzkumných projektů a urychlení jejich implementace do klinické praxe.

O podporu mohou žádat výzkumnice a výzkumníci zapojení do dřívějších projektů ERA PerMed nebo EP PerMed. Podmínkou účasti je zapojení klíčového stakeholdera z oblasti translační medicíny, který přispěje k přenosu výsledků do praxe.

Uzávěrka pro podání žádostí je stanovena na 29. září 2025 ve 14.00.

Zájemci o výzvu NSC2025 se mohou zúčastnit online Informačního dne, který proběhne 1. července 2025. Pro účast je nutná registrace.

Podrobné informace.


Případní zájemci o pomoc při podání grantu se mohou obrátit na pracovníky Projektového servisu Univerzity Palackého v Olomouci. Těšíme se na spolupráci!

Zdroj: AZV

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)