Mgr. Lucie BRYNDOVÁ
Adresa:
Žižkovo nám. 5
Místnost:
1.81
Pracovní zařazení:
- Odborný asistent (Katedra technické a informační výchovy)
- pracovník informačních systémů (Centrum inform. a vzděl. technologií)
Konzultační hodiny:
Pravidelné | Místnost: | Poznámka: | |
---|---|---|---|
pondělí | 08:30–09:30 | KTE - Pracovna DPS | Vždy po domluvě |
pátek | 09:30–10:30 | 1.81 | Vždy po domluvě pro studenty kombi. studia |
VYBRANÉ PUBLIKACE
Bryndová L., Šaloun P.
Trendy v programování, kurikula a průmysl 4.0.
Politiky v realitě tranformace průmyslu 4.0.
2021.
(KAPITOLA V KNIZE)
ČLÁNEK
Bryndová L., Klement M., Bártek K.
IMPLIKACE VLIVU ALTERNATIVNÍCH METOD VÝUKY MATEMATIKY ROZVOJINFORMATICKÉHO MYŠLENÍ NA ZÁKLADNÍCH ŠKOLÁCH.
Media4u Magazine.
2024.
Klement M., Bryndová L.
Possibilities of Development of Informatics Thinking of Pupils and Students Using the Model of Subject-Didactic Competences of Teachers.
In Walat W., Lib W. (Eds.)
Journal of Education, Technology and Computer Science.
2024.
Bryndová L., Klement M., Bártek K.
Possibilities of Diagnosing the Level of Development of Students' Computational Thinking and the Influence of Alternative Methods of Teaching Mathematics on their Results.
AD ALTA-Journal of Interdisciplinary Research.
2023.
Klement M., Šaloun P., Bryndová L., Dragon T.
MODEL PŘEDMĚTOVĚ-DIDAKTICKÝCH KOMPETENCÍ UČITELŮ REFLEKTUJÍCÍ ROZVOJ INFORMATICKÉHO MYŠLENÍ U ŽÁKŮ A STUDENTŮ.
In Krotký J., Fadrhonc J., Moc P. (Eds.)
Inovace a technologie ve vzdělávání.
2022.
Klement M., Bryndová L., Dragon T., Šaloun P., Kubíček R.
Vybrané nástroje edukační robotiky z pohledu žáků základních škol.
Journal of Technology and Information Education.
2022.
Bryndová L., Klement M.
Educational Robotics as a Means of Developing Pupils‘ and Students’ Computational Thinking.
AD ALTA-Journal of Interdisciplinary Research.
2021.
Klement M., Dragon T., Bryndová L.
Názory učitelů informatiky na obsah chystané změny RVP pro oblast informační a komunikační technologie.
In Ďuriš M., Honzíková J., Šaloun P. (Eds.)
Technika a vzdelávanie.
2021.
Bryndová L.
Přístup učitelů informatiky ke koncepci informatického myšlení a implementaci jeho rozvoje na základních školách.
Journal of Technology and Information Education.
2021.
PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
Bryndová L., Klement M.
Assessment of Computational Thinking Skills through Didactic Tasks in Primary Schools.
ICERI2021 Proceedings.
2021.
Klement M., Bryndová L.
Computer science teachers and their typology according to the preferences in computational thinking development.
In Gómez Chova L., López Martínez A., Candel Torres I. (Eds.)
EDULEARN21 Proceedings.
2021.
Bryndová L.
Přístup učitelů základních škol ke koncepci informatického myšlení, jeho rozvoje a evaluaci.
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XVI. Recenzovaný sborník příspěvků.
2021.
Bryndová L.
Trendy určování úrovně informatického myšlení u žáků.
Trendy ve vzdělávání.
2021.
Mališů P., Bryndová L.
Tvorba učebních úloh z edukační robotiky pro podporu výuky na prvním stupni základní školy.
In Vyhnálková P., Plischke J. (Eds.)
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XV: Výzvy pro učitele v 21. století: recenzovaný sborník.
2021.
Bryndová L., Mališů P.
Assessing the Current Level of the Computational Thinking within the Primary and Lower Secondary School Students Using Educational Robotics Tasks.
ICEMT 2020 Proceedings.
2020.
Bryndová L.
Möglichkeiten zur Prüfung des Informatikverständnisses bei Schülern der Grundschule.
Proceedings of XXXIII. DidMatTech 2020 Conference.
2020.
Bryndová L.
Možnosti rozvoje informatického myšlení u žáků základních škol.
Trendy ve vzdělávání.
2020.
Mališů P., Šaloun P., Bryndová L., Klement M.
Online cloudové prostředí pro výuku informatiky a robotiky na ZŠ.
DIDINFO 2020 - Sborník konference.
2020.
Bryndová L.
The Current State of the Guided Development of the Computational Thinking Skills in the Czech Primary and Lower Secondary Education.
ICERI2020 Proceedings.
2020.
Mališů P., Bryndová L.
The usage of visual programming languages among primary school teachers in the Czech republic.
7th SWS International Scientific Conference on Social Sciences ISCSS 2020.
2020.
KNIHA - CELEK
Klement M., Dragon T., Bryndová L.
Computational Thinking and How to Develop it in the Educational Process.
In Vintrová T., Šrammová Nguyenová L., Novitzká V., Eger L. (Eds.)
2021.
Klement M., Bryndová L.
Pokročilé kreslení 2D výkresů v AutoCADu 2019.
In Šaloun P., Bártek K., Štencl J. (Eds.)
2019.
Klement M., Bryndová L.
Pokročilé kreslení 3D výkresů v AutoCADu 2019.
In Šaloun P., Bártek K., Štencl J. (Eds.)
2019.
Klement M., Bryndová L.
Úvod do AutoCADu 2019.
In Šaloun P., Bártek K., Štencl J. (Eds.)
2019.
Klement M., Bryndová L.
Základy kreslení 2D výkresů v AutoCADu 2019.
In Šaloun P., Bártek K., Štencl J. (Eds.)
2019.
Klement M., Bryndová L.
Základy kreslení 3D výkresů v AutoCADu 2019.
In Šaloun P., Bártek K., Štencl J. (Eds.)
2019.
ABSTRAKT
Klement M., Bryndová L., Dragon T., Šaloun P.
Edukační robotika z pohledu žáků základních škol.
Trendy ve vzdělávání.
2021.
PŘEDNÁŠKA NEBO POSTER
Bryndová L.
Rozvoj informatického myšlení na základních školách.
2019.
Bryndová L., Mališ P.
Tvorba učebních úloh z edukační robotiky pro podporu výuky na prvním stupni.
2019.
Bryndová L.
Rozvoj informatického myšlení formou popularizační akce.
2018.
ELEKTRONICKÁ PREZENTACE
Klement M., Bryndová L., Dragon T., Šaloun P.
Edukační robotika z pohledu žáků základních škol.
Trendy ve vzdělávání.
2021.
Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.