Využití AI v právní praxi

24. říjen 2025, 9:00–12:00

Webinář

Umělá inteligence (AI) již není pouhou futuristickou vizí, ale stává se konkrétním a praktickým nástrojem, který zásadně ovlivňuje způsob, jakým advokáti, pracovníci veřejné správy a další právní profese vykonávají, či vykonávat budou, svou každodenní činnost. Na webináři si přiblížíme pokročilé nástroje AI (jako ChatGPT, Copilot, Gemini, Perplexity či dosud méně známý Notebook LM), jež dokážou nejen zrychlit právní rešerše a analýzy, ale být i cennými kreativními pomocníky. Účastníci se naučí, jak využívat nástroje AI pro analýzu složitých právních textů – včetně analýzy judikatury, jak integrovat AI do každodenních činností, ale také jaké nové možnosti přináší AI pro zefektivnění řady dalších procesů. Zvláštní pozornost bude věnována tomu, jak AI již dnes proniká do běžně používaných právních informačních systémů, a jak to mění, či brzy změní, způsob, jakým právníci a úředníci přistupují k řešení každodenních úkolů. Stranou nezůstanou ani otázky odpovědnosti, etiky a další výzvy, jež jsou s využíváním nástrojů AI spojené.

Webinář je navržen nejen pro advokáty a jiné právní profesionály, ale také pro pracovníky na řadě pozic veřejné správy, kteří chtějí porozumět tomu, jak AI může výrazně zefektivnit jejich práci.

Cena: 2 900 Kč bez DPH (osvobozeno od DPH). Absolventi UP, registrovaní v Programu absolvent, mají slevu ve výši 20 %.

Místo

online, MS TEAMS
Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)