Věda v Olomouci: eye tracking k analýze lidského vnímání

20. červen 2025, 13:00–15:30

Představení technologie eye tracking k využití v praxi

Přijďte se seznámit s tím, jak je možné využít technologii eye tracking k analýze lidského vnímání, ať už jde o testování webových stránek, reklamních materiálů, produktových obalů, nebo orientace zákazníků ve vaší prodejně.
Řekneme si, jak funguje sledování pohybu očí v online i offline prostředí, jaké metody a přístroje využíváme a jak lze získaná data aplikovat v praxi, např. při optimalizaci uživatelského rozhraní, zvyšování efektivity marketingových kampaní nebo zlepšování zákaznické zkušenosti.
Akce je vhodná pro firmy a jednotlivce, kteří se věnují marketingu, reklamě, grafice, web designu a prodeji.
Součástí setkání bude i živá ukázka měření, možnost vyzkoušet si přístroje na vlastní kůži a prostor pro dotazy i diskuzi nad konkrétními možnostmi spolupráce.

Akce je pořádaná ve spolupráci s univerzitním pracovištěm ETEBOR a Katedrou geoinformatiky Přf UP.

Další informace

Facebooková událost

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)