Nabídka nových termínů školení LMS systému Moodle

Plnohodnotná integrace s IS/STAG, napojení na jednotný přihlašovací systém, moderní responzivní prostředí a bohatá funkcionalita, to vše nabízí nový e-learningový systém Univerzity Palackého vytvořený na platformě Moodle. Univerzita se tak přidala k vysokým školám, které využívají pro podporu prezenčního i kombinovaného studia e-learningový systém Moodle, plně integrovaný do prostředí školy.
Středa 20. září 2017, 6:14 – Text: David Skoupil

ŠKOLENÍ JE JIŽ PLNĚ OBSAZENO!

Vzhledem k velkému zájmu o školení Moodle v minulých měsících jsme se rozhodli nabídnout další dva termíny pro základní a nadstavbové školení:

  • Základní školení: 10. 10. 2017 (út)
    Základní školení uživatelů centrálního Moodle UP v oblasti tvorby obsahu v LMS Moodle pro cílovou skupinu pedagogických pracovníků univerzity.
  • Nadstavbové školení: 11. 10. 2017 (st)
    Nadstavbové školení uživatelů centrálního Moodle UP v oblasti tvorby obsahu v LMS Moodle pro cílovou skupinu pedagogických pracovníků univerzity a pro cílovou skupinu IT pracovníků univerzity.

Délka školení je vždy 4 vyučovací hodiny, od 9 do cca 13 hodin. Místo bude upřesněno podle počtu registrovaných uživatelů. 

Kapacita školení je omezena. V případě zájmu se prosím na jednotlivá školení registrujte co nejdříve, nejpozději do pátku 6. 10. 2017 na emailové adrese cvt@upol.cz.

 

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)