ICA Spring Olomouc 2023 Symposium

3. duben – 5. duben 2023

Atlasy: využití a design

Mezinárodní kartografická společnost a Katedra geoinformatiky univerzity Palackého v Olomouci organizuje jedinečné sympózium událost Ica Spring Olomouc 2023 s podtitulem Atlasy: využití a design.

Ve jménu Mezinárodní kartografické společnosti (ICA) a Katedry geoinformatiky Univerzity Palackého v Olomouci si vás dovolujeme pozvat na jedinečnou kartografickou událost Ica Spring Olomouc 2023 s podtitulem Atlasy: využití a design. Sympózium se uskuteční 3.-5. dubna 2023 na Univerzitě Palackého v Olomouci a nabídne opravdu zajímavý program.

Sympózium bude hostit zasedání expertů hned troch ICA komisí: Commision on Atlases, Map Design a User Experience, čemuž bude odpovídat i zaměření odborných příspěvků. Budete mít možnost prezentovat své expertní znalosti, názory či výzkumy se špičkovými kartografy, geoinformatiky, designéry a dalšími experty z oboru.

Program, kromě odborné části složené expertních prezentací a otevřených diskuzí, nabídne taky neformální část pozůstávající z Hospodského Karto-kvízu, organového koncertu nebo unikátní atlasové výstavy.
Nezapomeňte se registrovat na stránkách www.icaspring2023.upol.cz , kde můžete do 10. února 2023 přihlásit i svůj vlastní příspěvek.

Pořádá

Katedra geoinformatiky, PřF UP

Místo

Přírodovědecká fakulta UP, tř. 17. listopadu
Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)