Kurz Wakeboarding

Ilustrační foto: Wake Park Merkur
Monday 24 April 2017, 12:29 – Text: CŽV FTK UP

Fakulta tělesné kultury ve spolupráci s Wake Team Academy nabízí zájemcům z řad studentů Univerzity Palackého a veřejnosti možnost absolvování kurzu Wakeboarding. Během kurzu se naučí nejen jezdit, ale i to, jak učit jezdit ostatní a předat své zkušenosti dál.

Co je wakeboarding? Jde o mladý dynamický sport, ve světě velmi populární, u nás se neustále rozšiřující, přičemž za poslední tři roky u nás vzniklo několik lokalit pro provozování tohoto sportu a další neustále přibývají. Tento vodní sport umožňuje si uprostřed léta zajezdit si jako v čerstvém prašanu, zkoušet stejné či obtížnější triky jako ve snowparku a grindovat raily, které mají i dvacet metrů...

Odborný garant

Mgr. Taťána Bank Navrátíková
T: +420 585 636 513
E: tatana.bank@upol.cz

Organizační garantka

Bc. Hana Wittková
T: +420 585 636 366
E: hana.wittkova@upol.cz

Termín

12. a 15.–19. 5. 2017

Zahájení kurzu a teoretická část proběhnou 12. 5. od 8:00 v učebně NA 209 na Fakultě tělesné kultury UP, třída Míru 117, Olomouc-Neředín.

Praktická část se uskuteční ve Wake Parku Merkur v Pasohlávkách.

Zakončení kurzu 19. 5. 2017.

Cena

5990 Kč (cena vč. polopenze a ubytování ve stanech)

Přihlášky

přes Portál CŽV UP v Olomouci >> ZDE <<

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)