Rektor Univerzity Palackého ocenil práce studentů

Tuesday 30 January 2018, 8:56 – Text: OK

Odborná hodnotitelská komise složená ze zástupců všech osmi fakult Univerzity Palackého v Olomouci rozhodla o výsledcích cen rektora UP autorům diplomových prací a sportovcům za nejlepší sportovní výkon. Rektor UP v soutěži o Cenu rektora UP za nejlepší vědeckou nebo uměleckou práci bakalářských a magisterských studijních programů v roce 2017 a Cenu rektora pro nejlepší sportovce z řad studentů UP pro rok 2017 ocenil 56 studentek a studentů.

Studentská část soutěže o ceny rektora byla vyhlášena 28. listopadu 2017. Přihlášky přijímal organizátorský tým do 15. prosince 2017.

Autorům vítězných prací a nejlepším sportovcům osobně poblahopřeje rektor Jaroslav Miller na slavnostním vyhlášení během Akademického týdne UP ve středu 21. února 2018 od 10 hodin. Oceněné studenty rovněž potěší finanční odměna.

Ve 47 oceněných pracích byli nejvíce zastoupeni posluchači filozofické a přírodovědecké fakulty. Celkem 9 cen obdrží studenti za své sportovní výkony. Během ceremoniálu bude oceněno také 55 akademiků - autorů či autorek 47 nejlepších vědeckých knih. Nejsilnější zastoupení měly tituly z humanitních a společenských věd.

Seznam oceněných studentek a studentů

Seznam oceněných akademických pracovníků

 

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)