Oblíbený kurz Podnikni to! je pro letní semestr opět v nabídce Kariérního centra UP

Wednesday 20 February 2019, 9:12

Láká vás svoboda v podnikání, ale nevíte jak začít? Pak dorazte na první byznys kurz svého druhu na UP. Minimum teorie, maximum praxe. Krok za krokem přetvoříme váš nápad v reálný byznys. Bude to dřina i zábava.

Že žádný konkrétní plán ještě nemáte? Nevadí, i s tím vám pomůžeme. 

Celým kurzem vás letos provede Maxim Dužek, který se už ve dvaceti stal spolumajitelem technologického startupu Gliderpath. Později podnikal na volné noze jako marketér. Dnes je spolumajitelem Podnikni to!, kde jako lektor a mentor pomáhá začínajícím podnikatelům.

Co vás na kurzu čeká?

  • Ukážeme vám, jak najít kvalitní byznys nápad a jak s ním dál pracovat.
  • Váš nápad přetvoříme v reálný záměr.
  • Naučíme vás vše otestovat „naživo“, přímo u cílové skupiny.
  • Zjistíme, zda je váš plán natolik dobrý, že na něm dokážete vydělat.
  • Probereme marketing, obchod i finanční zdroje pro vaši nově vznikající firmu.
  • Pozveme si pár hostů z praxe, od kterých získáte zpětnou vazbu. A poradí vám, jak pokračovat dál.

Celý kurz tvoří 8 setkání – uskuteční se vždy v úterý od 15:30 do 18:30 v prostorách Kariérního centra UP.

Začínáme 5. března, přihlaste se na webu kariérního centra.

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)