Lektorka/Lektor

Friday 1 October 2021, 9:00

Děkan Filozofické fakulty vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa akademického pracovníka Lektorka/Lektor.
Obor/specializace: Anglická a americká literatura

Počet obsazovaných míst: 1
Pracoviště: Katedra anglistiky a amerikanistiky
Úvazek: 0,3
Místo výkonu práce: Olomouc
Termín nástupu: 01.01.2022

Popis pracoviště

Pracovní náplň

  • Výkon pedagogické a tvůrčí činnosti zaměřené na přípravu a vedení cvičení a seminářů

Kvalifikační požadavky

  • Úspěšně ukončené magisterské vzdělání v příslušném oboru
  • Předpoklady pro úspěšné ukončení doktorského studia v uvedeném oboru
  • Pedagogická praxe v oboru
  • Dobrá znalost paktického jazyka

Co nabízíme

  • Stabilní zázemí špičkové univerzity
  • 40 dní dovolené 
  • Příspěvek na stravování a další benefity

Dokumenty k výběrovému řízení

Strukturovaný profesní životopis v českém jazyce

Sken dokladu o dosaženém vzdělání

Reference

Požadované dokumenty v elektronické formě uchazeč vkládá do přihlašovacího formuláře

Kontaktní osoba

Ulmanová Iva Ing., iva.ulmanova@upol.cz, +420585633029


Chci odpovědět na nabídku


Uzávěrka přihlášek do výběrového řízení je 31.10.2021.


Poznámka

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo pozici ve výjimečném případě bez udání důvodu neobsadit nebo zrušit výběrové řízení.

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.
Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.
They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.