Kolumbie- Letní škola Competition law and sustainable development

Ilustrační foto: towfiqu barbhuiya, pexels.com
Thursday 4 May 2023, 13:17 – Text: -ap-

Universidad del Rosario zve všechny zájemce z řad studentů bakalářského a magisterského studijního cyklu i akademických a výzkumných pracovníků na letní školu s tématem Competition law and sustainable development. 

Letní škola bude zameřená na témata jako je economic law, market regulation, competition, economics, ESG goals a development.

Místo konání: Bogotá, Kolumbie

Datum konání: 26.6. - 10.7.2023

Jazykové požadavky: znalost anglického jazyka na úrovni min. B1

Andrés PalaciosL.M. z Harvard Law School a PhD z University College London, and Amber Darr, profesor na Manchester University, povedou kurzy zaměřené na následující témata:

  • Economic principles for competition law
  • Agreements
  • Abuse of dominance
  • Mergers
  • The diffusion of competition law regimes
  • Competition law and Environmental Sustainability
  • Competition law and corporate governance
  • Digital antitrust and sustainability
  • Competition law and human rights

Účastnický poplatek činí $1.703 s možností slevy ve výši 20%.

Pro více informací navštivte webové stránky univerzity nebo se obraťte na e-mailovou adresu nataliam.sanchez@urosario.edu.co.

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)