Aplikace vědecké práce do praxe pomocí projektu Proof of Concept

Monday 13 January 2020, 16:30

Vědeckotechnický park UP (VTP UP) přináší studentům a studentkám doktorského studia příležitost dostat pomocí projektu Proof of Concept své vědecké práce do aplikované sféry. Kromě finanční podpory je součástí projektu také individuální plán komercializace a konzultace odborníků na transfer jak v sociálně-humanitní oblasti, tak v oblasti technologií.

Komu je výzva určena?

Výzva je určena studentům doktorského studia na UP, kteří při svém studiu získali (nebo mají pocit, že získali) výsledky vědy a výzkumu s komerčním potenciálem.

Kde se mohu dozvědět více, jak se mám přihlásit?

Veškeré informace o tom, jak vyplnit přihlášku a co je třeba mít připraveno, dostanete 29. a 30. ledna na Mega hackathonu, který se připravuje speciálně pro tuto příležitost. Jedná se o intenzivní praktický workshop, kde se dozvíte vše potřebné a zároveň si s pomocí mentorů připravíte přihlášku a prezentaci svého PoC projektu. Nejúspěšnější týmy či jednotlivci budou podpořeni finanční částkou dle reálných nákladů na projekt, a to až do výše 1 000 000 Kč. Registraci na Mega hackathon a další informace naleznete ZDE. Aktuality můžete sledovat na FB události ZDE.

V případě jakýchkoliv dotazů kontaktujte Jitku Zmitkovou na e-mailu jitka.zmitkova@upol.cz.

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)