AIA - ČÍNA / ITÁLIE - blížící se uzávěrky přihlášek na stipendijní pobyty 2019/2020

Monday 10 December 2018, 9:47 – Text: -sb-

Dovolujeme si Vás upozornit na nabídku stipendií na základě mezinárodních smluv a na blížící se termín odevzdání přihlášek. 

Aktualizovanou nabídku naleznete na stránkách AIA a to buď na stránce „Výběrová řízení“ anebo „Rozpis kvót“ . 

Univerzita Palackého v Olomouci má pro akademický rok 2019/2020 vypsané kvóty do následujících zemí s následujícími termíny, do nichž je třeba odevzdat vytištěný, vyplněný a podepsaný Návrh na vyslání k rukám Mgr. Kalouskové na ZO RUP:

Čína

  • Typ pobytu: Studijní pobyty pro studenty oboru sinologie
  • Počet míst pro UP: 6 + 1 náhradník
  • Délka pobytu: 5-10 měsíců
  • Termín odevzdání přihlášky: 14. 12. 2018
  • Typ pobytu: Letní kurzy čínštiny v ČLR v roce 2018 pro učitele čínštiny
  • Počet míst pro UP: 2 + 1 náhradník
  • Délka pobytu: 2-4 týdny
  • Termín odevzdání přihlášky: 14. 12. 2018

Itálie

  • Typ pobytu: Studijní nebo výzkumné pobyty akadem. pracovníků
  • Počet míst pro UP: 1 náhradník
  • Délka pobytu: max. 7 dní
  • Termín odevzdání přihlášky: 31. 12. 2018

Podrobné informace naleznete také v sekci Další programy / AIA - vládní stipendia MŠMT

Zdroj: Akademická informační agentura a ZO RUP

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)