Zaparkuj Hospodský kvíz: Devadesátkový speciál

5. September 2023, 19:00–21:00

Zábavná vědomostní soutěž

Čtvrtý ročník Devadesátkového speciálu v režii Univerzity Palackého a Zaparkuj je tady!

V úterý 5. září se na vás těšíme v plné polní na parkánu Konviktu s 56 otázkami z let 1990–1999! I proto doporučujeme mít v týmu pár "pamětníků". Soutěžit mohou týmy o maximálním počtu šesti členů. Počet týmů je omezen kapacitou parkánu Konviktu (cca 25 týmů).
Čeká na vás klasických 56 otázek na témata spjatá blízce i vzdáleně s devadesátými léty. Ceny od UPointu, minipivovaru Ničitel a dalších partnerů čekají na 10 nejlepších týmů!

REGISTRACE
Registrovat své týmy můžete buď na emailu zaparkuj@upol.cz nebo v komentářích zde v Události, a to v podobě:
"Název týmu" a "počet členů v týmu".
Zápisné je tradičně 80 Kč/soutěžící.

CO VZÍT S SEBOU
Skoro nic, jen se teple oblečte. Nachystány pro vás budou stoly a židle, lampičky na stolech i psací potřeby.
Občerstvení na místě zajištěno ve spolupráci s minipivovarem Ničitel (včetně něčeho k zakousnutí). Těšit s emůžete na kvíz připravený Ondrou Martínkem a moderovaný Danem Langerem! Více o hospodských kvízech:
www.hospodskykviz.cz

Organizer

Zaparkuj - univerzita oživuje město, Univerzita Palackého v Olomouci

Location

Umělecké centrum UP
Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)