Reflexivní leadership v akademickém prostředí I

25. January 2022, 14:00–17:00

1. blok kurzu pod vedením Kateřiny Cidlinské a Kateřiny Machovcové

Kurz je rozdělen do dvou bloků. Lekce budou probíhat online v českém jazyce dne 25. 1. a 1. 2. 2022 od 14:00 do 17:00 a budou kombinovat přednášku s interaktivním zapojením (diskuse, práce v malých skupinkách, řešení úkolů). V případě zájmu se prosím zaregistrujte.

První blok bude věnován vlastnímu konceptu leadershipu – odlišíme různé role a způsoby organizování práce s důrazem na kontext akademické oblasti. Dále se i pomocí aktuálních výzkumů z ČR a zahraničí a se zapojením zkušeností participantů podíváme na specifika vedení v akademické oblasti, kde vedoucí pracovníci typicky nejsou kariérními manažery, ale naopak stále zůstávají i produktivními vědci a vědkyněmi. Seznámíme se s konceptem reflexivního leadershipu (Alvesson, Blom, Sveningsson, 2017) a možnostmi jeho uplatnění ve vědeckém prostředí. Leadership tito autoři chápou jako systematické úsilí o ovlivnění druhých. Jejich koncept leadershipu stojí na modelu 5P, který pomocí metafor poukazuje na klíčové složky leadershipu (zjednodušeně v češtině vize, hodnoty, emoce, klima, učení).

Organizer

Rektorát UP

Location

online, plaftorma Zoom
Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)