Moderní sebeobrana s Jasmínou Houdek

21. October 2025, 16:00–17:00

Praktický kurz sebeobrany

Jasmína a Pavel Houdkovi představí účinné techniky moderní sebeobrany, které jsou přizpůsobené reálným situacím, se nimiž se můžete setkat v každodenním životě. Naučíte se, jak se bránit efektivně, jak předcházet nebezpečným situacím a získat větší sebejistotu a klid v krizových momentech. Praktické rady, které zvládne každý – bez ohledu na věk či fyzickou kondici.

Zveme vás na praktický kurz sebeobrany s Jasmínou a Pavlem Houdkovými, kteří vám představí účinné techniky přizpůsobené reálným situacím, s nimiž se můžete setkat v každodenním životě. Naučíte se, jak se bránit efektivně, jak předcházet nebezpečným situacím a získat větší sebejistotu a klid v krizových momentech. Praktické rady, které zvládne každý – bez ohledu na věk či fyzickou kondici. 

Akce se koná v úterý 21. října 2025 od 16:00 do 17:00 ve Studentském klubu UP (vstup z nádvoří Zbrojnice) a je součástí programu audiofestivalu Prix Bohemia Radio. Zájemce z řad studujících a pracujících UP prosíme o registraci přes  – z registrovaných vylosujeme 3 výherce knihy Moderní sebeobrana, kterou předáme na místě konání akce před jejím začátkem.

Organizer

Český rozhlas a Kariérní centrum UP

Location

Studentský klub UP, Zbrojnice, Biskupské nám. 1
Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)